Pakalpojumu sniegšanas noteikumi

1. Vispārīgie noteikumi

Šie pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā — "Noteikumi") nosaka personas, kas iegādājas preces šajā interneta veikalā (turpmāk tekstā — "Pirkums") un Upcommerce, uzņēmuma kods 307014308 (turpmāk tekstā — "Pārdevējs"), tiesības, pienākumus un saistības saistībā ar Pircēja preču iegādi internetā. Iegādājoties preci interneta veikalā, Pircējs piekrīt šo Noteikumu un nosacījumu piemērošanai.

2. Pirkuma līgums

2.1. Pirkums un pirkuma līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs izveido pirkuma pasūtījumu interneta veikalā, norāda piegādes adresi, izvēlas maksāt ar klātienes maksājumu un noklikšķina uz pogas “Pabeigt pasūtījumu” vai “Apstiprināt ✔️”, un turpinās līdz pilnīgai šajā līgumā noteikto saistību izpildei. Gadījumā, ja Pircējs nepiekrīt visiem Noteikumiem vai to daļai, Pircējam nav pienākuma veikt pasūtījumu.

2.2. Katrs līgums, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek saglabāts e-veikala datu bāzē.

3. Pircēja tiesības

3.1. Pircējam ir arī tiesības iegādāties preci e-veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem, kā arī Lietuvas Republikas likumiem.

3.2. Pircējs (patērētājs) un tiesības atteikties no elektroniskā veikala vai Pārdevēja noslēgtā preču pirkuma-pārdošanas līguma (izņemot audiovizuālos darbus un fonogrammas jebkurā video vai audio datu nesējā, datorprogrammu pirkuma līgumu, Pircējs (patērētājs) un tiesības

Piegādes garantija

Mēs piedāvājam papildu nevainojamas piegādes garantiju, ko var pieprasīt 48 stundu laikā pēc preces saņemšanas.
Ja prece transportēšanas laikā ir bojāta vai neatbilst jūsu pasūtījumam, lūdzu, informējiet mūs par kļūdu 48 stundu laikā pēc piegādes. Lūdzu, atsūtiet mums e-pastu ar iepakojuma fotoattēlu (etiķete ir redzama arī fotoattēlā) un saņemtā produkta fotoattēlu, kurā skaidri redzama bojātā vieta.
Mēs apstrādāsim jūsu prasību pēc iespējas ātrāk un nodrošināsim jums aizvietojošu preci.
Pretenzija tiks nosūtīta pārāk vēlu, tā tiks uzskatīta par sūdzību par produktu.



Tehnisko produktu garantija

Dažām no mūsu piedāvātajām precēm ir arī 24 mēnešu garantija. Garantija attiecas tikai uz mūsu piedāvātajām tehniskajām precēm un elektroierīcēm. 24 mēnešu garantijas periods sākas no preču saņemšanas dienas. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, garantiju var izmantot, izmantojot rēķinu, kas kalpo arī kā garantija.

Pircējam ir tiesības sniegt garantiju, ja rēķins tiek iesniegts kopā ar pretenziju vai ja rēķins nav konfidenciāls.

Garantija nav derīga, ja:

prece ir fiziski bojāta;
produkts un tā lietošanas rezultātā radušās normālas nolietojuma pazīmes;
produkts un bojāts nepareizas, nepiemērotas vai nolaidīgas lietošanas rezultātā.
Produkti, kuriem vēlaties izmantot garantiju, ir jāpārbauda, ​​tāpēc, lūdzu, iesniedziet defekta fotoattēlus vai video kopā ar garantijas pieprasījumu. Ja nepieciešams, mēs lūgsim jūs arī nosūtīt mums produktu pārbaudei.

Ar to mēs apstiprināsim jūsu garantijas pieprasījumu un nosūtīsim jums jaunu produktu. Jums ir arī tiesības salabot preci, taču jāņem vērā, ka remonta periods ir ilgāks nekā jaunas preces piegādes periods. Ja remonts ilgs ilgāk par 45 dienām, jūsu prece tiks aizstāta ar jaunu preci. Mēs nevaram piedāvāt jaunu preci, mēs atmaksāsim pilnu preces pirkuma cenu.

Procedūru kopsavilkumu skatiet tīmekļa vietnes sadaļā “Garantijas nosacījumi”.



c) Sūdzība par bojātu preci

Ja produkts nedarbojas pareizi, lūdzu, rakstiet mums uz info@stripz.lt, un mēs palīdzēsim jums iegūt nepieciešamo informāciju. Tas novērsīs iespējamu produkta nepareizu lietošanu un paša produkta bojājumus, kā arī savainojumus jūsu bērnam vai citām personām.
Ja prece nedarbojas, varat iesniegt sūdzību un norādīt uz preces defektiem. Notikumi, kas tiek uzskatīti par būtiskiem produktu defektiem un ir norādīti šajos pirkšanas un pārdošanas noteikumos vii. sadaļa. Jums ir tiesības iesniegt sūdzību par būtiskiem defektiem tikai tad, ja šie defekti pastāvēja pirkuma brīdī, bet tika atklāti tikai vēlāk.
Ja prece nedarbojas būtiska defekta dēļ, lūdzu, ziņojiet par defektu, tiklīdz to pamanāt, bet jebkurā gadījumā ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no defekta paziņošanas dienas. Lūdzu, atsūtiet mums e-pastu ar bojātā produkta fotoattēlu vai video, kurā skaidri redzams, ka produkts nedarbojas. Ja nepieciešams, mēs lūgsim jūs arī nosūtīt preci, lai mēs varētu to pārbaudīt un noteikt, vai prece ir bojāta.
Mēs nevarēsim izskatīt jūsu sūdzību par produktiem, kas ir bojāti nepareizas lietošanas, ļaunprātīgas izmantošanas vai lietošanas rezultātā, kas nav nepieciešama, lai noteiktu produkta raksturu, īpašības un funkcionalitāti. Ja pēc sūdzības izskatīšanas vēlaties, lai attiecīgais produkts tiktu atgriezts, mēs to nosūtīsim jums atpakaļ un izrakstīsim rēķinu par attiecīgā produkta piegādes izmaksām.
Pārdevējs ir atbildīgs par preces defektiem, kas atklāti 2 gadu laikā pēc tās piegādes. Pārdevējam ir jāatbild uz sūdzību 3 darba dienu laikā.
Ja sūdzaties par būtisku defektu, varat izmantot šādas iespējas:
Produkta nomaiņa,
atmaksa,
produkta defektu novēršana vai
daļas naudas atmaksa.
Procedūru kopsavilkumu skatiet vietnes apakšējā daļā, sadaļā "Sūdzības un pārāzūbības".

7. Preču piegāde

7.1. Preces piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja rēķina. Pircēja norādītajos gadījumos Preces piegāde tiek veikta uz Pircēja rēķina.

7.2. Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtītās preces cenas un svara, tāpēc iespējamā piegādes cena tiks noteikta tikai pēc pasūtījuma veikšanas.

7.3. Piegādes pakalpojums tiek pasūtīts atsevišķi pirms Preces un izvēlētā pakalpojuma apmaksas. Par piegādes pakalpojumu maksā Klients. Individuāli norādītajos gadījumos piegādes pakalpojumu apmaksā Pārdevējas.

7.4. Preces parasti tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi 10–18 darba dienu laikā pēc preču apmaksas saņemšanas un preču transportēšanas, kamēr preces atrodas pārdevēja noliktavā. Pārdevējs negarantē, ka Preces visos gadījumos tiks piegādātas iepriekšējā piedāvājumā norādītajā termiņā, jo īpaši, viņa pasūtītās Preces neparādīsies Pārdevēja noliktavā. Maksa tiek maksāta visā Lietuvas Republikas teritorijā, ieskaitot Kuršu kāpā (tiek piemērota papildu maksa).

7.5. Preču piegādes datumi ir norādīti paziņojumā, ko Pārdevējs nosūta Pircējam uz e-pasta adresi, ko Pircējs norādījis reģistrācijas veidlapā. Attiecīgais Pircējs pēc pirkuma-pārdošanas līguma noslēgšanas apņemas katru dienu pārbaudīt iepriekš minēto e-pasta adresi līdz piegādes paziņojuma saņemšanai.

7.6. Piegādes brīdī Pircējs vai, attiecīgā gadījumā, Pircēja pārstāvis kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbauda pakas stāvokli, preču daudzumu, sūtījuma kvalitāti un sortimentu.

7.6.1. Gadījumā, ja tiek konstatēti sūtījuma iepakojuma bojājumi, bet preču daudzumā, kvalitātē vai sortimentā nav konstatētas neatbilstības, Pircējs vai attiecīgi Pircēja pārstāvis atzīmē sūtījuma iepakojuma bojājumus datuma reģistrācijas žurnālā vai transporta uzņēmuma pārstāvja iesniegtajā papīra etiķetē.

7.6.2. Ja preču daudzumā un/vai kvalitātē un/vai sortimentā ir neatbilstība(-as), Pircējs vai attiecīgi Pircēja pārstāvis var nepieņemt sūtījumu. Šajā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar Pircēju vai klientu, kopā ar klientu, aizpilda sūtījuma pārbaudes protokolu, kurā tiek atzīmēti konstatētie pārkāpumi.

7.6.3. Pēc tam, kad Pircējs vai attiecīgi Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un parakstījis transporta uzņēmuma pārstāvja iesniegto datuma reģistrācijas žurnālu vai papīra etiķeti, kā arī atzīmējis sūtījuma iepakojuma bojājumus, tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas bojātā iepakojumā, bet preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma līguma noteikumiem un datuma reģistrācijas žurnālā vai papīra etiķetē norādītie papildu pakalpojumi ir spēkā.

7.6.4. Tiklīdz Pircējs vai attiecīgi Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un parakstījis to bez atzīmēm piegādes datuma reģistrācijas žurnālā vai papīra pavadzīmē, ko iesniedzis transporta uzņēmuma pārstāvis, tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas drošā iepakojumā, preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma līguma noteikumiem un ir spēkā piegādes datuma reģistrācijas žurnālā vai papīra pavadzīmē norādītie papildu pakalpojumi.

7.7. Pēc Preču piegādes Pircēja norādītajā adresē Preces tiek uzskatītas par piegādātām Pircējam neatkarīgi no tā, vai Preces faktiski saņēma Pircējs vai cita persona, kas saņēma Preces norādītajā adresē. Ja Prece netiek piegādāta plānotajā piegādes datumā, Pircējam nekavējoties jāpaziņo Pārdevējam, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotā piegādes datuma. Pretējā gadījumā Pircējs zaudē tiesības iesniegt Pārdevējam pretenziju par preču nepiegādi vai novēlotu piegādi.

7.8. Preces pieņems persona, kas nav Pircējs, Pircējam aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju, un jānorāda tās personas dati, kura pieņems preces.

8. Preču atgriešana

8.1. Patērētājam ir arī tiesības 14 dienu laikā atteikties no tiešsaistes līguma (t. i., atgriezt kvalitatīvu preci), nenorādot iemeslu.

8.1.1. Atgriešanas izmaksas sedz pircējs.

8.1.2. Pircējs ir atbildīgs par atgrieztās preces pareizu salikšanu un iepakošanu. Ja Prece nebūs pilnīga un/vai pareizi iepakota, Pārdevējs atgriezto Preci nepieņems.

8.1.3 Preces netiek pieņemtas atpakaļ, ja tās ir lietotas un/vai bojātas un/vai ir zaudējušas savu tirgojamo izskatu.


8.1.4 Atmaksa Pircējam tiek izmaksāta 5 darba dienu laikā pēc Preču atgriešanas.

9. Atbildība

9.1. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas veidlapā ievadīto datu pareizību. Pircējs ir atbildīgs par sekām, kas rodas reģistrācijas veidlapā sniegto datu neprecizitātes vai neprecizitātes dēļ.

9.2. Puses, kas pārkāpj pirkuma-pārdošanas līgumu, kas noslēgts, izmantojot interneta veikalu, ir atbildīgas saskaņā ar Lietuvas Republikas likumdošanā noteikto kārtību.

9.3.

9.4. Saskaņā ar Lietuvas Republikas Elektronisko parakstu likuma 8. panta 3. punkta noteikumiem Pircējs vienojas ar Pārdevēju, ka Pircēja darbība tiek apstiprināta interneta veikalā vai iesniegta interneta veikalā attiecībā uz datiem (autentifikācijas kodu) un elektroniskā paraksta juridisko spēku, kas paredzēts Elektronisko parakstu likuma 8. panta 1. punktā (tas ir, tam ir tāds pats juridiskais spēks kā parakstam uz rakstiska dokumenta un tas ir pieļaujams tiesā kā prasības līdzeklis). Pircējam ir arī pienākums droši glabāt savus pieteikuma datus interneta veikalā un tos neizpaust, nodrošināt, ka šie dati ir zināmi un izmantoti tikai viņam/viņai, un nepadarīt šos datus pieejamus vai citādi pieejamus citām personām. Ja viņam/viņai ir aizdomas, ka viņa/viņas pieteikuma datiem varētu būt piekļuvusi cita persona, viņam/viņai nekavējoties jāpaziņo Pārdevējam un nekavējoties jāpaziņo Pārdevējam par jebkuru viņa/viņas pieteikuma datu pārkāpumu vai izpaušanu interneta veikalā. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja identifikācijas kodu, tiek uzskatītas par Pircēja darbībām, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.

9.5. Pircējs nav atbildīgs par informāciju, kas sniegta citu uzņēmumu tīmekļa vietnēs, pat ja Pircējs piekļūst šīm tīmekļa vietnēm, izmantojot Pircēja tiešsaistes veikalā esošās saites.

9.6. Pārdevējs neatbild par to, ka interneta veikalā attēlotās preces krāsa, forma vai citi parametri neatbilst faktiskajam preces izmēram, formai un krāsai pircēja izmantotā monitora īpašību dēļ.

9.7. Zaudējuma gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus, kas radušies tās vainas dēļ.

10. Personas datu apstrāde

10.1. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Reģistrēties”, Pircējs apstiprina, ka viņš/viņa un viņa/viņas pārstāvji (piekrišana Pircējam un viņa/viņas pārstāvjiem) piekrīt sniegt Pārdevējam savus personas datus, kā norādīts šajos Noteikumos un nosacījumos un reģistrācijas veidlapā, un ka viņš/viņa neiebilst pret to, ka Pārdevējs apstrādā Pircēja un viņa/viņas pārstāvja sniegtos personas datus tiešsaistes pārdošanas nolūkos.

10.2. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Reģistrēties”, Pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (Piekrišana Pircējam un viņa pārstāvjiem) piekrīt, ka Pircēja un/vai viņa pārstāvju sniegtā informācija tiks sniegta Pārdevēja izvēlētām trešajām personām tiešsaistes tirdzniecības nolūku apstrādei, kā aprakstīts nākamajā rindkopā.

10.3. Noklikšķinot uz pogas "Apstiprināt pasūtījumu" vai "Maksāt", Pircējs apstiprina, ka viņš/viņa un viņa/viņas pārstāvji (Pircējam ir jābūt viņa/viņas pārstāvju piekrišanai) piekrīt Preces saņemšanas vietā uzrādīt Pārdevējam un/vai trešajai personai, kas piegādājusi Preci saskaņā ar Pārdevēja norādījumiem, vienu no šādiem Pircēja personas identifikācijas dokumentiem: pasi, personas apliecību, jaunā vadītāja apliecību, lai identificētu Pircēju un viņa/viņas pārstāvjus tiešsaistes pārdošanas nolūkos. Pircējs arī apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (piekrišana Pircējam un viņa pārstāvjiem) piekrīt, ka Preču saņemšanas brīdī, Preču saņemšanas vietā Pārdevējs un/vai trešā persona, kas piegādāja Preces pēc Pārdevēja norādījumiem, bez Pircēja un/vai viņa pārstāvju iesniegta personu apliecinoša dokumenta apstrādās šos datus (tostarp, bet ne tikai, tos, kas sniegti Pārdevējam) tiešsaistes tirdzniecības nolūkos.

10.6. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Reģistrēties”, Pircējs apstiprina, ka viņš (Pircējs un fiziska persona) un viņa pārstāvji ir informēti par savām tiesībām piekļūt saviem personas datiem, kurus apstrādā Pārdevējs, apstrādes raksturu, pieprasīt savu personas datu labošanu, iznīcināšanu vai apturēšanu, ja apstrāde neatbilst likuma noteikumiem, un viņš iebilst pret savu personas datu apstrādi jebkādiem citiem mērķiem, nevis likumam.

10.7. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Reģistrēties”, Pircējs apstiprina, ka viņš/viņa un viņa/viņas pārstāvji ir informēti par savām tiesībām atteikties sniegt savus personas datus, taču saprot, ka personas dati ir nepieciešami un nepieciešami, lai nepārprotami identificētu Pircēju un/vai viņa/viņas pārstāvjus tiešsaistes iepirkšanās nolūkos, un gadījumā, ja Pircējs nesniedz personas datus un/vai neiebilst pret to apstrādi tiešsaistes iepirkšanās nolūkos, viņš/viņa varēs noslēgt un/vai izpildīt līgumu.

11. Informācijas nosūtīšana

11.1. Pārdevējs visus paziņojumus sūta uz Pircēja reģistrācijas veidlapā norādīto e-pasta adresi.

11.2. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus sūta uz Pārdevēja e-veikala sadaļā “Kontakti” norādīto adresi.

12. Nobeiguma noteikumi

12.1. Pircējs un Pārdevējs vienojas, ka visa informācija, kas sniegta Pārdevēja e-komercijas vietnē (tostarp, bet ne tikai, šie Noteikumi un nosacījumi, informācija par Pārdevēju, piedāvātajām precēm un pakalpojumiem un to īpašībām, Pircēja tiesībām īstenot tiesības, Pircēja tiesībām atteikties no pirkuma-pārdošanas līguma, Pārdevēja preču apkopes pakalpojumiem un garantijām (piemēram, šīm)) tiek uzskatīta par sniegtu Pircējam rakstiski.

12.2. Šie Noteikumi un nosacījumi neierobežo Pircēja tiesības, kas noteiktas Lietuvas Republikas likumos.

12.3. Visi strīdi, kas izriet no pirkuma līguma starp Pircēju un Pārdevēju vai ir saistīti ar to, tiek risināti atsevišķi. Vienprātību panākt neizdevās, un strīdi tika risināti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto procedūru.