Pakalpojuma noteikumi

1. Vispārīgi noteikumi

Šie pirkšanas un pārdošanas noteikumi un nosacījumi (turpmāk tekstā - “Noteikumi un nosacījumi”) nosaka tiesības, pienākumus un atbildību starp personu, kas iegādājas preces šajā interneta veikalā (turpmāk tekstā - “Pircējs”), un Upcommerce, uzņēmuma kods 307014308 (turpmāk tekstā - “Pārdevējs”) saistībā ar Pircēja preču iegādi no interneta veikala. Iegādājoties preces interneta veikalā, Pircējs piekrīt šo Noteikumu un nosacījumu piemērošanai.

2. Pirkuma-pārdevuma līguma noslēgšanas brīdis

2.1. Pirkuma un pirkuma līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs interneta veikalā ir izveidojis iepirkumu grozu, norādījis piegādes adresi, izvēlējies apmaksas veidu un nospiedis pogu “Pabeigt pasūtījumu” vai “Apstiprināt ✔️”, un ir spēkā līdz pilnīgai šajā Līgumā paredzēto saistību izpildei. Gadījumos, kad Pircējs nepieņem visus Noteikumus vai to daļu, Pircējam nav pienākuma veikt pasūtījumu.

2.2. Katrs starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums tiek saglabāts e-veikala datubāzē.

3. Pircēja tiesības

3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces e-veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem un Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

3.2. Pircējam (patērētājam) ir tiesības atkāpties no elektroniskajā veikalā ar Pārdevēju noslēgtā preču pirkuma-pārdošanas līguma (izņemot audiovizuālo darbu un fonogrammu jebkurā video vai audio nesējā, datorprogrammu pirkuma līgumu, ja Pircējam (patērētājam) ir tiesības uz

Piegādes garantija

Mēs piedāvājam papildu garantiju par nevainojamu piegādi, ko var pieprasīt 48 stundu laikā pēc produkta saņemšanas.
Ja produkti ir bojāti pārvadāšanas laikā vai neatbilst jūsu pasūtījumam, lūdzu, informējiet mūs par kļūdu 48 stundu laikā pēc piegādes. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, pievienojot iepakojuma fotoattēlu (fotoattēlā skaidri redzama arī etiķete) un saņemtā produkta fotoattēlu, kurā skaidri redzama bojātā vieta.
Mēs pēc iespējas ātrāk izskatīsim jūsu pretenziju un nodrošināsim jums rezerves produktu.
Ja pretenzija tiks nosūtīta pārāk vēlu, tā tiks uzskatīta par produkta sūdzību.



Tehnisko izstrādājumu garantija

Dažiem mūsu piedāvātajiem produktiem ir 24 mēnešu garantija. Garantiju var piemērot tikai mūsu piedāvātajiem tehniskajiem produktiem un elektroierīcēm. 24 mēnešu garantijas termiņš sākas no preču saņemšanas dienas. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu garantiju var izmantot, izmantojot rēķinu, kas vienlaikus kalpo arī kā garantijas apliecība.

Pircējs patur tiesības atteikt garantiju, ja rēķins nav iesniegts kopā ar pretenziju vai ja rēķins ir nesalasāms vai tā nav.

Garantija nav spēkā, ja:

prece ir fiziski bojāta;
izstrādājumam ir normālas lietošanas izraisīta nolietojuma pazīmes;
izstrādājums ir bojāts nepareizas, neatbilstošas vai nolaidīgas lietošanas rezultātā.
Preces, kurām vēlaties izmantot garantiju, ir jāpārbauda, tāpēc lūgums kopā ar garantijas pieprasījumu iesniegt defekta fotogrāfijas vai videoierakstus. Nepieciešamības gadījumā mēs arī lūgsim jums nosūtīt produktu mums pārbaudei.

Ja mēs apstiprināsim jūsu garantijas prasību, mēs jums nosūtīsim jaunu izstrādājumu. Jums ir arī tiesības uz produkta remontu, taču jums jāņem vērā, ka remonta termiņš ir ilgāks nekā jauna produkta piegādes termiņš. Ja remonts ilgs ilgāk par 45 dienām, jūsu izstrādājums tiks aizstāts ar jaunu izstrādājumu. Ja mēs nevaram piedāvāt jaunu produktu, mēs atmaksāsim pilnu produkta pirkuma cenu.

Procedūras kopsavilkumu skatīt tīmekļa vietnes apakšdaļā “Garantijas nomaiņa”.



c) Sūdzība par bojātu izstrādājumu

Ja izstrādājums nedarbojas pareizi, lūdzu, rakstiet mums uz info@stripz.lt, un mēs jums palīdzēsim iegūt nepieciešamo informāciju. Tas novērsīs iespējamu produkta nepareizu lietošanu un paša produkta bojājumus, kā arī jūsu vai citu personu traumas.
Ja izstrādājums nedarbojas, varat iesniegt sūdzību un norādīt uz izstrādājuma defektiem. Gadījumi, kas tiek uzskatīti par būtiskiem produkta defektiem, ir izklāstīti šo pirkšanas un pārdošanas noteikumu vii. sadaļā. Jums ir tiesības iesniegt sūdzību par būtiskiem defektiem tikai tad, ja šie defekti pastāvēja jau pirkuma brīdī, bet tika atklāti tikai vēlāk.
Ja izstrādājums nedarbojas būtiska defekta dēļ, lūdzam jūs ziņot par defektu, tiklīdz tas ir pamanīts, bet jebkurā gadījumā ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no defekta pamanīšanas dienas. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, pievienojot bojātā izstrādājuma fotoattēlu vai video, no kura var nepārprotami secināt, ka izstrādājums nedarbojas. Nepieciešamības gadījumā mēs arī lūgsim jums atsūtīt produktu, lai mēs varētu to pārbaudīt un noteikt produkta defektu.
Mēs nevarēsim izskatīt jūsu sūdzību par produktiem, kas ir bojāti nepareizas lietošanas, ļaunprātīgas izmantošanas vai lietošanas rezultātā, kas nav nepieciešama, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību. Ja pēc tam, kad jūsu sūdzība būs noraidīta, jūs vēlēsieties, lai attiecīgais izstrādājums tiktu nosūtīts atpakaļ, mēs nosūtīsim jums to atpakaļ un izrakstīsim rēķinu par attiecīgā izstrādājuma piegādes izmaksām.
Pārdevējs ir atbildīgs par preces defektiem, kas atklājas 2 gadu laikā pēc piegādes. Pārdevējam uz sūdzību jāatbild 3 darba dienu laikā.
Ja sūdzaties par būtisku defektu, varat izmantot šādas iespējas:
Produkta nomaiņa,
naudas atmaksa,
produkta defekta novēršana vai
naudas daļas atmaksa.
Procedūras kopsavilkumu skatīt tīmekļa vietnes apakšējā daļā, sadaļā “Sūdzības un pārsūdzības”.

7. Preču piegāde

7.1. Preces piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja rēķina. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces tiek piegādātas uz Pārdevēja rēķina.

7.2. Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtīto preču cenas un svara, tāpēc galīgā piegādes cena tiks noteikta tikai pēc pasūtījuma veikšanas.

7.3. Piegādes pakalpojums tiek pasūtīts atsevišķi pirms Preces un izvēlēto pakalpojumu apmaksas. Par piegādes pakalpojumu maksā Klients. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos par piegādes pakalpojumu maksā Pārdevējs.

7.4. Preces parasti tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi 10-18 darba dienu laikā pēc Preces apmaksas saņemšanas un Preces transportēšanas, ja Prece atrodas Pārdevēja noliktavās. Pārdevējs negarantē, ka Preces tiks piegādātas iepriekšējā teikumā noteiktajā termiņā visos gadījumos, jo īpaši, ja pasūtītās Preces neatrodas Pārdevēja noliktavās. Piegāde tiek veikta visā Lietuvas Republikas teritorijā, ieskaitot Kuršu kāpu (tiek piemērota papildu piemaksa).

7.5. Precīzs Preču piegādes datums tiek norādīts paziņojumā, ko Pārdevējs sniedz Pircējam uz e-pasta adresi, ko Pircējs norādījis reģistrācijas veidlapā. Attiecīgi Pircējs, noslēdzot pirkuma-pārdevuma līgumu, apņemas katru dienu pārbaudīt iepriekš minēto e-pasta adresi līdz brīdim, kad tiks saņemts paziņojums par piegādi.

7.6. Piegādes brīdī Pircējs vai attiecīgā gadījumā Pircēja pārstāvis kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbauda sūtījuma iepakojuma stāvokli, preču daudzumu, kvalitāti un sortimentu.

7.6.1. Gadījumā, ja tiek konstatēti sūtījuma iepakojuma bojājumi, bet nav konstatētas neatbilstības(-as) preču daudzumā, kvalitātē vai sortimentā, Pircējs vai attiecīgi Pircēja pārstāvis atzīmē sūtījuma iepakojuma bojājumus datu reģistrācijas žurnālā vai transporta uzņēmuma pārstāvja iesniegtajā papīra pavadzīmē.

7.6.2. Ja ir konstatēta(-as) neatbilstība(-as) preču daudzumā un/vai kvalitātē, un/vai sortimentā, Pircējs vai attiecīgi Pircēja pārstāvis nedrīkst pieņemt sūtījumu. Šādā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar Pircēju vai attiecīgā gadījumā Pircēja pārstāvi aizpilda īpašu sūtījuma pārbaudes protokolu, kurā atzīmē konstatētos pārkāpumus.

7.6.3. Pēc tam, kad Pircējs vai attiecīgi Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un parakstījis transporta uzņēmuma pārstāvja iesniegto datu reģistrācijas žurnālu vai papīra pavadzīmi, kā arī atzīmējis sūtījuma iepakojuma bojājumus, tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas ar bojātu sūtījuma iepakojumu, bet preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma līguma noteikumiem un ir pienācīgi veikti datu reģistrācijas žurnālā vai papīra pavadzīmē norādītie papildu pakalpojumi.

7.6.4. tiklīdz Pircējs vai attiecīgi Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un bez piezīmēm parakstījis transporta uzņēmuma pārstāvja iesniegto datu reģistrācijas žurnālu vai papīra piegādes pavadzīmi, tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas nebojātā sūtījuma iepakojumā, preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma līguma noteikumiem un nosacījumiem un datu reģistrācijas žurnālā vai papīra piegādes pavadzīmē norādītie papildu pakalpojumi ir pienācīgi veikti.

7.7. Pēc Preču piegādes uz Pircēja norādīto adresi Preces tiek uzskatītas par nodotām Pircējam neatkarīgi no tā, vai Preces faktiski ir saņēmis Pircējs vai kāda cita persona, kura ir saņēmusi Preces norādītajā adresē. Ja Preces netiek piegādātas paredzētajā piegādes dienā, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc paredzētās piegādes dienas par to paziņo Pārdevējam. Pretējā gadījumā Pircējs zaudē tiesības celt prasību pret Pārdevēju par nepiegādāšanu vai novēlotu piegādi.

7.8. Ja preces pieņems persona, kas nav Pircējs, Pircējam, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju, ir jānorāda dati par personu, kas pieņems preces.

8. Preču atgriešana

8.1. Patērētājam ir tiesības atteikties no tiešsaistes līguma (t. i., atgriezt kvalitatīvu preci) 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu.

8.1.1. Atgriešanas izmaksas sedz pircējs.

8.1.2. Pircējs ir atbildīgs par atgrieztās preces pareizu montāžu un iesaiņošanu. Ja Prece nebūs nokomplektēta un/vai pienācīgi iepakota, Pārdevējs nepieņems atpakaļ sūtīto Preci.

8.1.3 Preces netiek pieņemtas atpakaļ, ja tās ir lietotas un/vai bojātas un/vai zaudējušas savu tirdzniecībai derīgo izskatu.


8.1.4 Atmaksa Pircējam tiek izmaksāta 5 darba dienu laikā pēc Preču atgriešanas.

9. Atbildība

9.1. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas veidlapā norādīto datu pareizību. Pircējs ir atbildīgs par sekām, kas rodas no reģistrācijas veidlapā sniegto datu neprecizitātes vai neprecizitātes.

9.2. Par pirkuma-pārdošanas līguma, kas noslēgts, izmantojot interneta veikalu, pārkāpšanu puses atbild Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

9.3 -

9.4. Ievērojot Lietuvas Republikas Elektroniskā paraksta likuma 8. panta 3. punkta noteikumus, Pircējs vienojas ar Pārdevēju, ka Pircēja darbību apstiprinājumam interneta veikalā ar pieteikšanās interneta veikalā datiem (autentifikācijas kodam) ir Elektroniskā paraksta likuma 8. panta 1. punktā paredzētā elektroniskā paraksta juridiskais spēks (t.i., tam ir tāds pats juridiskais spēks kā parakstam uz rakstiska dokumenta un tas ir pieļaujams tiesā kā pierādīšanas līdzeklis). Pircējam ir pienākums glabāt savus pieteikšanās datus interneta veikalā drošībā un neizpaust tos, nodrošināt, ka šie dati ir zināmi un izmantojami tikai viņam/viņai, kā arī nenodot vai citādi nedarīt šos datus pieejamus vai pieejamus citām personām. Ja viņam/viņai rodas aizdomas, ka viņa/viņas pieteikšanās datiem varētu būt piekļāvusies cita persona, viņš/viņa nekavējoties par to paziņo Pārdevējam un nekavējoties informē Pārdevēju par jebkuru viņa/viņas pieteikšanās datu pārkāpumu vai izpaušanu tiešsaistes veikalā. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja identifikācijas kodu, tiek uzskatītas par Pircēja veiktām, un Pircējs uzņemas visu atbildību par šādu darbību sekām.

9.5. Pārdevējs nav atbildīgs par citu uzņēmumu tīmekļa vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircējs piekļūst šīm tīmekļa vietnēm, izmantojot saites Pārdevēja interneta veikalā.

9.6. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka interneta veikalā attēlotās preces krāsa, forma vai citi parametri neatbilst faktiskajam preces izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā monitora īpašību dēļ.

9.7. Zaudējumu gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tās vainas dēļ radušos tiešos zaudējumus.

10. Personas datu apstrāde

10.1. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Izrakstīties”, Pircējs apliecina, ka viņš/viņa un viņa/viņas pārstāvji (Pircējam ir viņa/viņas pārstāvju piekrišana) piekrīt sniegt Pārdevējam savus personas datus, kā norādīts šajos Noteikumos un reģistrācijas veidlapā, un neiebilst pret to, ka Pārdevējs apstrādā Pircēja un/vai viņa/viņas pārstāvju sniegtos personas datus tiešsaistes pārdošanas nolūkā.

10.2. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Izrakstīties”, Pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir viņa pārstāvju piekrišana) piekrīt, ka Pircēja un/vai viņa pārstāvju sniegtie personas dati tiek sniegti trešajām personām, kuras izvēlējies Pārdevējs, lai tos apstrādātu tiešsaistes tirdzniecības nolūkos, kā tas ir aprakstīts nākamajā punktā.

10.3. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Apmaksāt”, Pircējs apliecina, ka viņš/viņa un viņa/viņas pārstāvji (Pircējam ir jābūt viņa/viņas pārstāvju piekrišanai) piekrīt Preces saņemšanas vietā uzrādīt Pārdevējam un/vai trešajai personai, kas pēc Pārdevēja norādījumiem piegādājusi Preci, vienu no šādiem Pircēja personu identificējošiem dokumentiem: pasi, personas apliecību, jaunu vadītāja apliecību, lai identificētu Pircēju un viņa/viņas pārstāvjus tiešsaistes pārdošanas nolūkā. Pircējs arī apliecina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir viņa pārstāvju piekrišana) piekrīt, ka Preces saņemšanas brīdī Preces saņemšanas vietā Pārdevējs un/vai trešā persona, kas pēc Pārdevēja norādījuma piegādājusi Preci, no Pircēja un/vai viņa pārstāvju iesniegtā personu apliecinoša dokumenta datiem noformē un apstrādā šos datus (tostarp, bet ne tikai, nodod tos Pārdevējam) tiešsaistes tirdzniecības vajadzībām.

10.6. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Izrakstīties”, Pircējs apliecina, ka viņš (ja Pircējs ir fiziska persona) un viņa pārstāvji ir informēti par savām tiesībām piekļūt saviem personas datiem, kurus Pārdevējs apstrādā, un to apstrādes veidam, pieprasīt savu personas datu labošanu, iznīcināšanu vai apturēt savu personas datu apstrādi, ja apstrāde neatbilst likuma noteikumiem, un iebilst pret savu personas datu apstrādi jebkurā no Likumā noteiktajiem nolūkiem.

10.7. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Izrakstīties”, Pircējs apliecina, ka viņš/viņa un viņa/viņas pārstāvji ir informēti par savām tiesībām atteikties sniegt savus personas datus, taču saprot, ka personas dati ir nepieciešami un nepieciešami, lai viennozīmīgi identificētu Pircēju un/vai viņa/viņas pārstāvjus tiešsaistes iepirkšanās nolūkos, un ka gadījumā, ja Pircējs nesniegs personas datus un/vai neiebildīs pret to apstrādi tiešsaistes iepirkšanās nolūkos, viņam/viņai tiks liegts noslēgt un/vai izpildīt līgumu.

11. Informācijas nosūtīšana

11.1. Pārdevējs nosūta visus paziņojumus uz e-pasta adresi, ko Pircējs norādījis reģistrācijas formā.

11.2. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus nosūta uz adresi, kas norādīta Pārdevēja e-veikala sadaļā “Kontakti”.

12. Nobeiguma noteikumi

12.1. Pircējs un Pārdevējs vienojas, ka visa Pārdevēja e-veikala tīmekļa vietnē sniegtā informācija (tostarp, bet ne tikai šie Noteikumi un nosacījumi, informācija par Pārdevēju, piedāvātajām precēm un pakalpojumiem un to īpašībām, Pircēja atteikuma tiesību izmantošanas kārtība, Pircēja tiesības atteikties no pirkuma-pārdošanas līguma, Pārdevēja preču apkopes pakalpojumi un garantijas (ja tādas ir)) ir uzskatāma par Pircējam sniegtu rakstveidā.

12.2. Šie Noteikumi un nosacījumi neierobežo Pircēja (patērētāja) tiesības, kas noteiktas Lietuvas Republikas tiesību aktos.

12.3. Visi strīdi, kas izriet no pirkuma līguma starp Pircēju un Pārdevēju vai ir saistīti ar to, tiek risināti pārrunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos, domstarpības tiek risinātas Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.